کلینیک ساختمانی ایران پارسیان

متریال لوکس ساختمان

سلایق مختلف موجود در جامعه این الزام را در تولید‌کنندگان ایجاد کرده که با استفاده از مواد اولیه مرغوب، مصالح و متریال‌های خاص و جدید و لوکس تولید کنند تا در رقابت موجود در بازار فروش مصالح ساختمان حرفی برای گفتن داشته باشند.

نتیجه این امر وجود مصالح و متریال لوکس ساختمان در بازار مصالح ساختمانی است که با وجود تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ جوابگوی هر نوع سلیقه‌ای خواهد بود.

متریال ساختمانی لوکس و کم قیمت که جایگزین مصالح ساختمانی بی کیفیت ولی بسیار پرهزینه را گرفته‌اند.

سنگ مرمر، گرانیت، فولاد، چوب ساج، چوب ماهون و همه متریال گرانی هستند که از آن‌ها در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، به خصوص اگر یه فضای نسبتا بزرگ را با آن‌ها پوشش دهند.
اما امروزه برای به‌دست آوردن ظاهری لوکس مجبور نیستید هزینه‌های گزاف کنید.
مصالح لوکس ساختمانی مهندسی نه تنها 70 درصد از قیمت واقعی ارزان‌تر هستند، بلکه اغلب از دوام و کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند.

از آن‌جایی که بسیاری از آن‌ها از منابع تجدید پذیر یا مواد بازیافت شده ساخته شده‌اند، سازگار با محیط زیست نیز هستند. نتیجه استفاده از این متریال نگهداری راحت‌تر و ماندگاری بیشتر ساختمان است.

 

انواع متریال های لوکس ساختمان

در اینجا چند متریال لوکس ساختمانی را که ظاهر ظریف و زیبا ولی کم هزینه‌تر هستند را مورد بحث قرار می‌دهیم.

  •  TFL

طراحی پیش رو، متنوع و سازگار با محیط زیست، TFL می تواند با شدت گرافیک و وفاداری به جنگل ها، سنگ ها ، فلزات و چکیده ها بدون برچسب قیمت واقعی مطابقت داشته باشد.

این ورق کاغذ تزئینی پوشش داده شده با رزین مستقیماً روی یک لایه مانند تخته خرده چوب یا تخته سه لا استفاده می شود تا ماده ای مقرون به صرفه برای ساخت مبلمان، قفسه ها و پوشش دیوارها ایجاد شود.

اکنون که بافت ها در دسترس هستند ، گزینه ها بی پایان هستند.

  • روکش سنگی

یکی از متریال لوکس ساختمانی جایگزین روکش سنگی است.
روکش سنگی ساخته شده با هزینه 50-60٪ کمتر از سنگ واقعی، گزینه‌ای جذاب و ظریف و زیبا برای به‌دست آوردن ظاهری سنگی برای شومینه و ساخت و سازهای خارج ساختمان است.

علاوه بر آن، در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند.
از آن‌جا که به طور معمول از سنگ واقعی نازک‌تر هستند، استفاده از این روکش سنگی برای چسباندن آن به دیوار به مصالح ساختمانی کمتری احتیاج دارد و ساخت آن آسان‌تر و ارزان‌تر است.

  • بامبو

یکی دیگر از متریال لوکس ساختمان که می‌توان از آن در بازسازی و تزئین ساختمان استفاده کرد بامبو است. بامبو در واقع یک انتخاب پایدار برای قاب بندی ساختمان‌ها است.


بامبو بسیار سبک وزن است و می‌تواند جایگزین میلگردهای فلزی و بتن در ساخت شود.

  • سنگ مرمر مهندسی شده

سنگ مرمر مهندسی شده یکی دیگر از متریال لوکس ساختمانی است که از سنگ خرد تشکیل شده است که با یک مخلوط رزین پلیمری یا مخلوط سیمانی به هم متصل شده است.


این سنگ می‌تواند نمای زیبایی را به ساختمان‌های بزرگی مانند مراکز تجاری، هتل‌ها و فروشگاه‌های بزرگ بدهد.


سنگ مرمر مهندسی شده به همان سختی است (برخی می گویند حتی سخت تر است) و به همان اندازه از سنگ مرمر واقعی استفاده می شود. یک ماده ترکیبی ساخته شده از سنگ خرد شده که توسط یک رزین پلیمری یا مخلوط سیمان به هم متصل شده و می تواند جلوه ای مجلل به ساختمان های بزرگ مانند مراکز خرید، هتل ها و فروشگاه های بزرگ بدهد.

از آنجا که برای پوشاندن دیوارهای بزرگ و کف به سنگ زیادی احتیاج دارد ، برای پایین آوردن هزینه ها انتخاب خوبی است.


سنگ مرمر مهندسی شده به همان سختی است (برخی می گویند حتی سخت تر است) و به همان اندازه از سنگ مرمر واقعی استفاده می شود.

یک ماده ترکیبی ساخته شده از سنگ خرد شده که توسط یک رزین پلیمری یا مخلوط سیمان به هم متصل شده و می تواند جلوه ای مجلل به ساختمان های بزرگ مانند مراکز خرید، هتل ها و فروشگاه های بزرگ بدهد.

از آنجا که برای پوشاندن دیوارهای بزرگ و کف به سنگ زیادی احتیاج دارد، برای پایین آوردن هزینه ها انتخاب خوبی است.

مجموعه کلینیک ساختمان ایران پارسیان افتخار دارد کاشی و سرامیک ، در و پنجره ، در داخلی ، کابینت ، در ضد سرقت و شیرآلات مرغوب و لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

کلینیک ساختمانی ایران پارسیان ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه ی بازسازی ساختمان مسکونی، درب و پنجره یو پی وی سی، تولید و نصب کابینت و … آماده ارئه خدمات و مشاوره به شما عزیزان است.
برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۹۴۱۰۳۷۲۸ تماس حاصل فرمایید.

 

Call Now Buttonتماس با کلینیک ایران پارسیان